Array ( [id] => 1 [title] => چرا باید تبلیغات كنیم؟ [url] => چرا_باید_تبلیغات_كنیم؟ [img] => img/Article-Image/01.jpg [content] =>
تبلیغات نحوه ای از ارتباط منظم و هدفمند است كه به مشتری كمك میكند تا انتخاب نهایی خود را به راحتی انجام دهد. كارشناسان فروش ، تبلیغات را به عنوان بازوی اصلی افزایش میزان فروش و توسعه بازار شناخته اند.
تبلیغات ٩ مزیت كلی دارد كه در زیر به بیان ساده آنها می پردازیم :
امروزه تعداد كاربران اینترنتی در سراسر جهان رو به افزایش است ، امروزه اینترنت به یك رسانه مهم و تاثیرگذار در ارتباطات ، سرگرمی ، آموزش و اطلاع رسانی تبدیل شده است.
اكنون اكثر مدیران با تجربه به این نتیجه رسیده اند كه تبلیغات سنتی و روشهایی همچون هدایای تبلیغاتی ( مثل خودكار ، جاسوئیچی ، كلاه ، لباس و ... ) دیگر چندان مفید نیست زیرا بسیار هزینه بر است و راندمان پایینی دارد. اما در مقابل تبلیغات در اینترنت هزینه ی كمتر و راندمان بسیار بالاتری دارد.
چرا راندمان تبلیغات در اینترنت بسیار بالاست؟
- ٩٠٪ كاربران اینترنت قشر جوان و یا قشر مصرف كننده ی جامعه هستند.
- میتوان تبلیغات را به مخاطبان بیشتری نشان داد. مخاطب یابی بسیار هدفمند تر است.
- هزینه تبلیغات در فضای مجازی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات سنتی و میدانی است.
- سرعت تبلیغات در اینترنت بسیار بالاست
- میتوان میزان بازخورد تبلیغات در اینترنت را به راحتی مشاهده كرد.
- امكان ارائه اطلاعات دقیق تر و تفضیلی تر از كالا و خدمات وجود دارد.
- بروزرسانی و اصلاح اطلاعات ، سریع و بدون دردسر صورت میگیرد.
- برقراری ارتباط بهتر با مشتری از طریق انواع رسانه های تصویری ( عكس ، فیلم ، كاتالوگ های آنلاین و ... ) و رسانه های شنیداری
- برند سازی بهتر و راحت تر
- حذف هزینه های اضافی مانند ( هزینه چاپ بنر ، كاتالوگ ، ٣ لت ها و ... )
چرا حضور فعال و تولید محتوا در شبكه های اجتماعی ضروری است ؟
امروزه شبكه های اجتماعی به خوبی جای خود را در زندگی مردم باز كرده اند و به یك عضو بی بدیل تبدیل شده اند.
اما فعالیت موثر در شبكه های اجتماعی بر خلاف تفكر عوام جامعه برای صاحبان كسب و كار اصلا كار ساده و پیش پا افتاده ای نیست زیرا در این محیط مهمترین و جدی ترین بحث جذب مخاطب است كه این كار بدون تولید محتوای خوب ، جامع ، زیبا و جذاب برای كاربر امكان پذیر نیست.
اگر هدف شما از حضور در شبكه های اجتماعی برندسازی و افزایش فروش است باید سه نوع مطلب برای كاربرانتان آماده كنید.
آموزش دادن : مهم نیست شغل شما چیست ، در هر كسب و كاری كه هستید مهمترین فعالیت شما در رسانه های اجتماعی باید آموزش باشد.
تاید و تمجید كاربران : در فضای مجازی مطالبی را انتشار دهید كه نشان دهد مورد تمجید دیگران هستید ، این كار اعتماد افراد جدید را به سرعت جلب میكند و باعث میشود به خودشان جرأت خرید از شما را بدهند. (هر وقت ممكن است با مشتریانتان عكس گرفته و آنها را فضای مجازی پخش كنید)
معرفی محصول یا خدمات شما به صورت شفاف و با قیمت های مشخص ، مشتریان شما باید بدانند محصول یا خدمات شما چیست و با چه قیمتی به فروش میرسند ( شفاف باشد با این كار اعتماد مشتریان به شما دو چندان میشود)
همیشه از خدمات ثانویه و پس از فروش تان مطلب منتشر كنید، تمام انسانها دوست دارند بدانند ، پس از خرید از شما انها را فراموش نكرده اید)
انواع بازاریابی هایی كه به آنها بها داده نمیشود اما فوق العاده مهم هستند :
1- ویدئو ماركتینگ
2- ایمیل ماركتینگ
مقالات چرا باید تبلیغات كنیم؟
تبلیغات نحوه ای از ارتباط منظم و هدفمند است كه به مشتری كمك میكند تا انتخاب نهایی خود را به راحتی انجام دهد. كارشناسان فروش ، تبلیغات را به عنوان بازوی اصلی افزایش میزان فروش و توسعه بازار شناخته اند.
تبلیغات ٩ مزیت كلی دارد كه در زیر به بیان ساده آنها می پردازیم :
امروزه تعداد كاربران اینترنتی در سراسر جهان رو به افزایش است ، امروزه اینترنت به یك رسانه مهم و تاثیرگذار در ارتباطات ، سرگرمی ، آموزش و اطلاع رسانی تبدیل شده است.
اكنون اكثر مدیران با تجربه به این نتیجه رسیده اند كه تبلیغات سنتی و روشهایی همچون هدایای تبلیغاتی ( مثل خودكار ، جاسوئیچی ، كلاه ، لباس و ... ) دیگر چندان مفید نیست زیرا بسیار هزینه بر است و راندمان پایینی دارد. اما در مقابل تبلیغات در اینترنت هزینه ی كمتر و راندمان بسیار بالاتری دارد.
چرا راندمان تبلیغات در اینترنت بسیار بالاست؟
- ٩٠٪ كاربران اینترنت قشر جوان و یا قشر مصرف كننده ی جامعه هستند.
- میتوان تبلیغات را به مخاطبان بیشتری نشان داد. مخاطب یابی بسیار هدفمند تر است.
- هزینه تبلیغات در فضای مجازی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات سنتی و میدانی است.
- سرعت تبلیغات در اینترنت بسیار بالاست
- میتوان میزان بازخورد تبلیغات در اینترنت را به راحتی مشاهده كرد.
- امكان ارائه اطلاعات دقیق تر و تفضیلی تر از كالا و خدمات وجود دارد.
- بروزرسانی و اصلاح اطلاعات ، سریع و بدون دردسر صورت میگیرد.
- برقراری ارتباط بهتر با مشتری از طریق انواع رسانه های تصویری ( عكس ، فیلم ، كاتالوگ های آنلاین و ... ) و رسانه های شنیداری
- برند سازی بهتر و راحت تر
- حذف هزینه های اضافی مانند ( هزینه چاپ بنر ، كاتالوگ ، ٣ لت ها و ... )
چرا حضور فعال و تولید محتوا در شبكه های اجتماعی ضروری است ؟
امروزه شبكه های اجتماعی به خوبی جای خود را در زندگی مردم باز كرده اند و به یك عضو بی بدیل تبدیل شده اند.
اما فعالیت موثر در شبكه های اجتماعی بر خلاف تفكر عوام جامعه برای صاحبان كسب و كار اصلا كار ساده و پیش پا افتاده ای نیست زیرا در این محیط مهمترین و جدی ترین بحث جذب مخاطب است كه این كار بدون تولید محتوای خوب ، جامع ، زیبا و جذاب برای كاربر امكان پذیر نیست.
اگر هدف شما از حضور در شبكه های اجتماعی برندسازی و افزایش فروش است باید سه نوع مطلب برای كاربرانتان آماده كنید.
آموزش دادن : مهم نیست شغل شما چیست ، در هر كسب و كاری كه هستید مهمترین فعالیت شما در رسانه های اجتماعی باید آموزش باشد.
تاید و تمجید كاربران : در فضای مجازی مطالبی را انتشار دهید كه نشان دهد مورد تمجید دیگران هستید ، این كار اعتماد افراد جدید را به سرعت جلب میكند و باعث میشود به خودشان جرأت خرید از شما را بدهند. (هر وقت ممكن است با مشتریانتان عكس گرفته و آنها را فضای مجازی پخش كنید)
معرفی محصول یا خدمات شما به صورت شفاف و با قیمت های مشخص ، مشتریان شما باید بدانند محصول یا خدمات شما چیست و با چه قیمتی به فروش میرسند ( شفاف باشد با این كار اعتماد مشتریان به شما دو چندان میشود)
همیشه از خدمات ثانویه و پس از فروش تان مطلب منتشر كنید، تمام انسانها دوست دارند بدانند ، پس از خرید از شما انها را فراموش نكرده اید)
انواع بازاریابی هایی كه به آنها بها داده نمیشود اما فوق العاده مهم هستند :
1- ویدئو ماركتینگ
2- ایمیل ماركتینگ